یزدفردا :سیزدهمین نمایشگاه عرضه محصولات كشاورزی و مواد غذایی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، هشتم مردادماه افتتاح می گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان یزد این نمایشگاه توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان یزد و با حضور تعاونی های روستایی و کشاورزی استان برگزار می شود.
بنا به این گزارش، سرپرست سازمان تعاون روستایی استان یزد اعلام كرد: سیزدهمین نمایشگاه عرضه محصولات كشاورزی و مواد غذایی، طی هماهنگی های به عمل آمده با مراجع ذیربط، از هشتم لغایت هیجدهم مرداد ماه به مدت 11 روز، تحت نظارت سازمان تعاون روستایی استان یزد برگزار می شود. محمد علی باقی زرگر، تخفیف حداقل 10 درصدی و توزیع مستقیم را از ویژگی های این نمایشگاه عنوان كرد.
وی کمک به تنظیم بازار و تامین اقلام پر مصرف شهروندان در ماه مبارك رمضان را نیز از جمله اهداف برپایی این مركز بر شمرد. سیزدهمین نمایشگاه عرضه محصولات كشاورزی و مواد غذایی قرار است با بیش از 35 غرفه، در محوطه سازمان تعاون روستایی استان یزد واقع در بلوار دانشجو نرسیده به سه راه تعاون برگزار شود. این نمایشگاه از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدید كنندگان خواهد بود.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا